loading...
بروزترین ها
نیما بازدید : 291 جمعه 26 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Striker Soccer 2 دانلود قسمت دوم بازی مهاجم فوتبال که در این مطلب برای شما بازی را تدارک دیده ایم که بی تردید یکی ار بهترین بازی های فوتبال برای سیستم عامل های آی او اس بوده است که به تازگی نسخه ی اندرویدی آن توسط شرکت Chillingo International عرضه شده است تا دارندگان دیوایس های اندرویدیاز این بازی لذت ببرند.

اگر از طرفداران بازی های ورزشی هستید و به فوتبال علاقه ی خاصی دارید, پس هم اکنون این بازی را دانلود کنید, این بازی به شما این امکان را میدهد تا با تیم مورد علاقه خود برای شکار کاپ های قهرمانی به رقابت بپردازید و در لیگ های زیادی شرکت کنید, همینطور شما قادر خواهید بود تا تیم مورد علاقه خود را با استفاده از آیتم هایی که این گیم در اختیار شما قرار می دهد بسازید و به رقابت بپردازید, از ویژگی های مختص این بازی میتوان به ضربه های متفاوت و قدرت های خاص بازکنان اشاره کرد.

جدید ترین قسمت بازی مهاجم فوتبال دو با بیش از ۳۰۰ تیم از ۱۶ لیگ مختلف هم اکنون جهت دانلود مخصوص اندروید
Striker Soccer 2 1.0.0 - دانلود بازی اندروید مهاجم فوتبال دو

ویژگی ها:

- انتخاب بیش از ۳۰۰ تیم از ۱۶ لیگ مختلف

- امکان بردن کاپ های مختلف در حالت مسابقه

- مدیریت پیشرفته تیم خود مانند خرید بازیکنان و ارتقاء آنها

- بازی به حالت داستانی

- ساخت ستاره تیم خود با استفاده از حالت ساخت بازیکن

- دستاورد های مختلف در حالت داستانی

- کسب درآمد و قابلیت خرید با سکه های بدست آمده

نیما بازدید : 134 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اندروید فوتبال با انگشت Slide Soccer v1.0 که شما باید در گوشی اندرویدخود بازیکنان را با لمس دستانتان هدایت کنید, گل بزنید, دفاع کنید, در جام قهرمانی شرکت کنید, توپ را نیز می توانید انتخاب کنید, توپ فوتبالی یا راگبی و حتی توپ گلف! زمین خود را انتخاب کنید, از زمین چمن گرفته تا زمین های خاکی و یخی که همه و همه برای جذابیت بالاتر در بازی Slide Soccer v1.0 قرار داده شده اند, بازی را دونفره انجام دهید و از آن لذت ببرید.

بازی فوتبال با انگشتان در اندروید Slide Soccer
نیما بازدید : 240 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

Pool 8 Ball Shooter 2.0 نام بازی بیلیارد اندروید نسخه ایت بال است که بیش از چند میلیون کاربر آن رو بر روی اندروید خود نصب کرده اند, بازی با گرافیک دو بعدی و در سبک کلاسیک و بسیار ساده ارائه شده است که شاید در بازی هایی مانند بیلیارد گرافیک دو بعدی خیلی بهتر از سه بعدی باشد. نسخه دوم بازی Pool 8 Ball Shooter 2.0 مانند همیشه برای اولین بار از سایت بروزترین ها  آماده دانلود است. اگر اهل بازی ایت بال هستید این نسخه به شما پیشنهاد می شود, نسخه کم حجم و زیبا تست شده برروی تبلت و گوشی دارای سیستم عامل اندرویدنسخه 2.2 و بالاتر.

بیلیارد کلاسیک اندروید Pool 8 Ball Shooter 2.0
نیما بازدید : 117 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی اندروید دوچرخه سواری در کوهستان Bike Mayhem Mountain Racing v1.2 که جزو بهترین بازیهای ورزشی و دوچرخه سواری است و شما باید برای رقابت در مسابقه 19 کوهستان مختلف بیش از 100 مسیر مسابقه را طی کنید که این مسیرهای مسابقه از مکان های واقعی الهام گرفته و طراحی شده اند.
با بیش از 80 مورد دوچرخه که بصورت واقعی شبیه سازی شده اند و شما باید به عنوان یک دوچرخه سوار ماهر مسابقات خود را شروع کنید و با سرعت از کوه ها بالا و پایین بروید و مراقب باشید در این شیب های تند واژگون نشوید یا در اعماق دره سقوط نکنید. بازی Bike Mayhem Mountain Racing دارای تعداد مراحل بالا و گرافیک زیبایی می باشد که می توانید هم اکنون از بازی Bike Mayhem Mountain Racing بروی اندروید خود لذت ببرید.

بازی دوچرخه سواری اعتیادآور برای اندروید Bike Mayhem Mountain Racing v1.2
نیما بازدید : 146 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی ورزشی اسکیت بورد True Skate که بصورت کاملا واقعی شبیه سازی شده است, بازی True Skate v1.2.2 جزو پر فروش ترین و محبوب ترین های اندروید می باشد که 100 هزار نفر آن را برروی گوشی خوب نصب کرده اند, البته انتخاب یک بازی خوب بستگی به سلیقه فرد دارد و شاید باشند افرادی که کمی مشکل پسند هستند, و انتخاب آنها کمی زمان خواهد برد.
در بازی True Skate v1.2.2 شما باید دو انگشت خود را مانند دو پا برروی اسکیت بورد قرار دهید و آماده شوید تا مرحله شروع شود, سپس شروع به هنرنمایی کنید.

ویژگی ها:
- شبیه سازی واقعی
- حساس به لمس شما برای کنترل و واکنش بهتر
- کشیدن انگشت برروی زمین برای کنترل
- دوربینی جهت مشاهده حرکات شما
- گرافیک قابل قبول

تجربه اسکیت در اندروید با بازی True Skate v1.2.2
نیما بازدید : 89 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی اندروید فوتبال Top Soccer v1.3 که آخرین نسخه آن را هم اکنون می توانید از سایت یک موبایل دانلود کنید,این بازی برروی تبلت و گوشی دارای سیستم عامل اندروید نسخه 2.3 و بالاتر قابل اجرا است و دارای ویژگی های نسبتا خوبی است البته با توجه به حجم کم بازی که امتیاز 4.5 از 5 را نیز به خود اختصاص داده است.
 به دنیای سه بعدی فوتبال خوش آمدید. مهارت خود را با انتخاب تیم مورد علاقه ی خود به نمایش بگذارید و در لیگ های بزرگ دنیا به بازی بپردازید.

ویژگی ها:
- بازی کاملا رایگان با کاربران بالا
- بازی اعتیاد آور! بازی شبیه سازی کاملا حرفه ای دنیا فوتبال
- در دنیای حرفه ای قدم بگذارید و تیم مورد علاقه ی خود را داشته باشید
- بهینه شده برای گوشی های اندروید
- زمین های واقعی
- کنترل آسان با گیم پلی عالی
- گرافیک سه بعدی و خیره کننده

تازه های این نسخه:

- موسیقی و صداهای بسیار معروف
- رفع برخی از اشکالات جرئی

بازی فوتبال Top Soccer 1.3 ویژه اندروید
نیما بازدید : 164 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود Pool 3D : 8 Ball v1.0: سایت یک موبایل در جدید ترین بازی سه بعدی بیلیارد را که در قالب ایت بال بر روی اندروید منتشر شده است را برای شما دوستدارن این ورزش سرگرم کننده تدارک دیده است.بازی در چارچوب سری بازی های ایت بال بیلیارد طراحی شده با قوانین دقیق بازی که شامل چندین حالت از بازی که به شما امکان مسابقه کردن به صورت آزاد و همچنین شرکت در رقابت های جهانی را می دهد..

روش بازی ایت بال:
ايت بال يک بازي اعلام ضربه اي است که با يک توپ سفيد ( کيوبال) و 15 توپ هدف شماره دار از يک تا 15 است. يک بازيکن بايد توپ هاي از 1 تا 7 ( توپ هاي تمام رنگي ) و بازيکن ديگر توپ هاي 9 تا 15( توپ هاي خطي ) را در پاکت بياندازد و وقتي کل توپ هاي يک بازيکن همه وارد پاکت شدند.آن وقت با وارد کردن توپ 8 بطور قانوني در پاکت برنده بیلیارد خواهد بود.

ویژگی ها:

- گرافیک سه بعدی
- بازی در سه سطح ضعیف متوسط و سخت
- بازی به حالت شگفت انگیز ایت
- حالت آموزشی
- انتخاب 4 کاراکتر برای بازی کردن با آنها
- بدست آوردن دستاورد ها در چالش های بزرگ بازی
- تغییر مشخصات
- پخش هوشمند AI

بازی سه بعدی ایت بال بیلیارد Pool 3D : 8 Ball اندروید
نیما بازدید : 181 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی بیلیارد برای اندروید Pool Break Pro 3D Pool Snooker v2.3.6 که یکی از پرطرفدارترین بازی های موجود برای تمام سیستم عامل ها می باشد و نسخه جدید آن با بیش از 10 ها نوع بیلیارد هم اکنون در وبسایت تخصصی یک موبایل برای اندروید ارائه شده است,لازم به ذکر است بازی برروی تبلت های 10 اینچ و 7 اینچ و 7 اینچ و گوشی های اندروید بصورت صحیح و بدون بزرگ یا کوچک شدن تصویر و یا افت کیفیت کار میکند.
توضیحات بازی: تجربه بازی بیلیارد در اندروید بصورت سه بعدی که بیش از ده مدل بازی بیلیارد را برای شما فراهم کرده است, شما می توانید بصورت تک نفره یا دونفره با هر دستگاه دیگری مانند آیفون نیز می توانید بازی را دونفره انجام دهید کافی است بلوتوث یا وای فای خود را روشن کنید تنظیمات بازی را انجام دهید و شروع به رقابت شوید.
بازی کم حجم: گول حجم اندک آن را نخورید زیرا از فضای واقعی و سرعت بسیار بالایی برخوردار است که میتوانند تا مدت ها شما را با خود سرگرم کند. از قابلیت های این بازی میتوان به نشانگر این بازی که شما را در هدایت به سمت زاویه ی درست کمک می کند تا هدف گیری عالی را داسته باشید اشاره کرد.

از جمله بازی های موجود در ای بازی نسخه:
* US 8-Ball Pool
* UK 8-Ball Pool
* 9-Ball Pool
* 10-Ball Pool
* 3-Ball Pool
* 6-Ball Pool
* One Pocket Pool
* Straight or 14.1 Continuous Pool
* Carom (or 3-cushion) Billiards
* Pool Drills
* Place-n-Shoot Pool
* Regular Snooker
* Snooker 6-Reds
* Snooker 10-Reds
* Carrom (three board styles)
* Crokinole board game

ویژگی ها:
- امکان بازی مقابل کامپیوتر با 4 طبقه بندی سختی بازی
- دارای هدایتگر برای هدف گیری و ضربه ی درست
- امکان بازی آنلاین با دوستان در شبکه های اچتماعی
- چندین و چند بازی در یک اپلیکیشن
- پشتیبانی از چت آنلاین

بازی بیلیارد برای اندروید Pool Break Pro 3D Pool Snooker
نیما بازدید : 164 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

در سری بازی های ورزشی همیشه بازی های فوتبال در مقام پرطرفدارترین بازیها قرار دارند و حال نیز بازی Perfect Kick v1.1.6 را که نسخه آخرین نسخه ارائه شده تا به حال است را برای دانلود قرار داده ایم.
توضیحات خلاصه بازی Perfect Kick: همیشه در سری بازی های فوتبال تمرکز اصلی برروی بازی 90 دقیقه ای و گرافیک و گزارشگر فوتبال بوده و می باشد, اما شاید افرادی بخواهند فقط از قسمت پنالتی این سری بازیها لذت ببرند و شاید هم لذت بیشتری ببرند چون بازی بصورت اختصاصی فقط برای ضربات پنالتی ارائه شده است.اگر دروازه بان خوبی هستید و یا فکر میکنید می توانید ضربات پنالتی سنگین را بگیرد هم همین الان اقدام به دانلود و نصب آن برروی اندرویدهای خود بکنید. شبیه سازی فوق العاده و کارکترهای محبوب و جذاب و گرافیک کارتونی که هرگز شما را خسته نمیکند را در این Game اندروید تجربه کنید.

ویژگی ها:
- داشتن مربی آموزشی
- کارکترهای جذاب
- دوره های آموزشی دروازه بانی و زدن پنالتی
- موزیک متن و صداگذاری فوق العاده
- شرکت در کاپ
- مسابقه در لیگ های مختلف جهانی
- گرافیک عالی و بازی پویا
- بازی به صورت آنلاین با رقبای جهانی

تغییرات پرفکت پنالتی در نسخه جدید

 رفع باگ لاگین در فیســبوک
- ارتقاء سیستم شناسایی افراد متقلب ( خودم تا حالا دو بار بلاک شدم )
- افزوده شدن لباسهای هالووین
- بهبود کلی بازی

 

بازی پنالتی پرفکت مخصوص اندروید Perfect Kick
نیما بازدید : 138 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی مهیج و خارق العاده پینت بال را در اندروید خود تجربه کنید آن هم با گرافیک بالا و با قابلیت چند نفره XField Paintball 2 Multiplayer v0.15 Apk + Data Free به همراه آموزش نصب و تصاویری از محیط این پینت بال سه بعدی که بصورت کاملا رایگان مانند همیشه از سایت یک موبایل قابل دانلود است.

 پینت بال یک نوع ورزش گروهی است که به طور کلی دو گروه از بازیکنان سعی در حذف یک دیگر با گلوله‌های رنگی می‌کنند, که امروزه یه یکی از پرطرفداترین بازی های دنیا تبدیل شده است و هواردان بیشماری را به خود اختصاص داده است, شما می توانید در بازی پینتبال اندروید که برای موبایل و تبلت ها در سایت یک موبایل قرار داده ایم استراتژی های خاص خود را جهت نابودی حریفتان بکار گیرید زیرا در بازی کاملا آزاد هستید که کی و چه زمان و از کجا تیراندازی کنید و یا کمین کنید.

در این پست برای شما بازی بی نهایت سرگرم کننده ای را تدارک دیده ایم که به تازگی قسمت دوم آن برای اندروید منتشر شده است و در آن با انتخاب یارهای خود به صورت مالتی پلیر و با پوشش لباس های ارتشی به حومه شهر رفته و تمام تلاش خود را میکنید تا گلوله های رنگی یکدیگر را هدف بگیرند و تیم ها رقیب را از دور مسابقه خارج کنید. توجه به این نکته ضروری است که برای کسب پیروزی شما باید از سرعت عمل و تمرکز بالایی برخوردار باشید.

بازی دارای سه حالت سریع، آرام، معمولی می باشد:
حالت نخست بازی: سریع است که در آن مواردی چون زمان حملات، شلیک های بالا و پرچم بقا در شش نقشه گوناگون وجود دارد.
حالت دوم بازی داستانی: نام دارد, در اینجا باید پیشرفت را آغاز کنید و با یک بازی خوب قفل نواحی تازه را باز کنید، نشانگرهای جدید را بدست آورید و گلوله های دراز مدت را خریداری کنید.
حالت سوم: نیز راه رفتن در میدان نام دارد, که همانند دو حالت دیگر است اما جذابیت ویژه ای نسبت به دو حالت قبلی دارد, باید آن را تجربه کنید زیرا با یک خط توضیح نمی شود این قسمت را معرفی کرد.


بازی خارق العاده پینت بال XField Paintball 2 Multiplayer
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود ترجمه مقاله ISI
  • فایل آف
  • فایلز شاپ
  • بازارفایل44
  • پی ان یو فایل
  • کاسبی20
  • فایل44 مرکز خرید و فروش فایل قابل دانلود
  • اسرا44
  • استوفایل44
  • فایل ناب44
  • فروشگاه اینترنتی پارسی2
  • سیدوآنلاین22
  • سیدوآنلاین44
  • دانلود فایل و کسب درآمد
  • دانلود فایل ها
  • اربان شاپ44
  • فایل بوکر44
  • دانلود فایل های علمی
  • فایل فروش44
  • فایلینا44
  • فایل یار
  • فروشگاه اینترنتی پارسی44
  • SMGH23000
  • مطالب جالب
  • دانلود بازی برای اندروید
  • ♥بروزترین سایت تفریحی وسرگرمی♥
  • آسیا موزیک
  • تفریحی و سرگرمی|نور فان|سایت تفریحی نور فان|چت|چت روم|
  • ایران دو فکر | کلوپ شادی و سرگرمی
  • کسب درآمد از اینترنت - مشاغل پردرآمد خانگی
  • اسرا2000
  • اسرا نوین
  • ایمان آزمون
  • ♥♦♥ دختر ایرونی ♥♦♥
  • لاولی کیدز
  • خبرگزاری نایک فوتبال
  • █▓▒░سایت تفریحی ترول تی ░▒▓█
  • لاک پشت موزیکال
  • سوالات و جزوات درسی
  • تبادل لینک
  • اس ام اس خور
  • رضا راستی
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • سیستم افزایش بازدید سایت
  • سیستم افزایش بازدید سایت
  • گالری عکسفا
  • خرید لارجرباکس
  • خرید آموزش زبان نصرت
  • تبادل لینک
  • " عـ ـکـ ـسـ ـایـ ـی ♥♥که به ♥♥عـمرت ندیدی"
  • تبادل لینک
  • • |جک دونی | •
  • خرید اینترنتی
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • کسب درآمد از اینترنت
  • بازدید وبلاگ خودتون رو افزایش بدید
  • سایه تنهایی
  • ثبت برند
  • دانیال آنلاین
  • باشگاه کارآفرینی
  • فروشگاه اینترنتی
  • خرید مجموعه نرم افزار آندروید 2014
  • پروژه های الکترونیک
  • به روز ترین ها و قدیمی ترها
  • بلوچ موزیک
  • تور ترکیه
  • ساعت مچی
  • فروشگاه ساز
  • عینک آفتابی مردانه ریبن
  • دانلود آهنگ های شاد و غمگین ایرانی
  • اينجاهمه چي درهم
  • سایت و انجمن مهندسین متالورژی
  • چای لاغری تیما
  • خرید ساعت مچی مردانه
  • خرید آموزش پیانو
  • عینک آفتابی مردانه
  • آلوما والت
  • فوتبال نوین |کلیپ و تصاویر فوتبال |
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • فروشگاه پارسی
  • خدای دانلود (مرجع دانلود)
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1841
  • کل نظرات : 85
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 97
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 6,571
  • بازدید سال : 39,894
  • بازدید کلی : 759,206
  • کدهای اختصاصی