loading...
بروزترین ها
نیما بازدید : 121 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

بازی زیبا و جذاب Beach Buggy Racing در سبک رانندگی کارتونیکه برای اندروید منتشر شده است و موجودات جالب منتظر هستند تا آنها را انتخاب و مسابقه را شروع کنید, با اتومبیل باگی رانندگی کنید و در جزایر مرموز گرمسیری به ناشناخته ها دست یابید و با تا می توانید با ماشین خود به دیگر شرکت کنندگان در مسابقه ضربه بزنید تا ماشین آنها منحرف شود و مقام نخست را به خود اختصاص دهید.

در طول مسیر مسابقه با مجسمه های زیبا و زمین های سرسبز و مرداب های زیبا و معابد باستانی و آتش فشان ها رو به رو خواهید شد و باید قدرت های ویژه ای را دریافت کنید و ماشین های جدید را با عبور از مراحل آزاد کنید و یا ماشین خود را آپگرید نمایید تا قدرت مانور بالاتری داشته باشید. یک بازی فوق العاده زیبا با دیتا کم حجم با چندین حالت رانندگی و صدها آیتم مختلف برای آپدیت و ارتقا و با فیزیک واقعی که می توانید جدیدترین نسخه آن را هم اکنون دانلود نمایید.

بازی اندروید مسابقه رانندگی باگی ساحلی Beach Buggy Racing
نیما بازدید : 154 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بازی اندروید Auto Racing: Upstreamبی نهایت: مسابقات اتومبیل رانی یک بازی نفس گیر برای اندروید که می توانید اتومبیل خود را انتخاب کنید و در جاده های آسفالت به مسابقه بپردازید البته باید مراقب باشید تا به دیگر اتومبیل ها برخورد نکنید و اجازه ندهید هیچ ماشینی از شما جلوتر حرکت کند.

یک تعقیب و گریز نفس گیر با رئیس ! باید با دقت فراوان از بین کامیون ها و ماشین هایی که از طرف مقابل می آیند فرار کنید و یک تجربه دیگر از مسابقات اتومبیل رانی را برای خود رقم بزنید. و تبدیل به یک استاد رانندگی شوید و در خیابان ها در حالت بی پایان رانندگی کنید و از موانع عبور کنید و سکه جمع آوری کنید تا بتوانید اتومبیل های جدید خریداری کنید یا اینکه ماشین خود را ارتقا دهید یا آن را رنگ کنید تا زیباتر شو.

یک بازی اتومبیل رانی گرافیکی با حجم متوسط + دیتا - نسخه بی نهایت
Auto Racing: Upstream 1.3 - بازی اندروید مسابقات اتومبیل رانی آپ استریم

ویژگی ها:

- 2 حالت مسابقه با چالش های فزاینده شدید!

- 7 اتومبیل مسابقه ای جدید و پارامتر های جذاب با قابلیت به روز رسانی

- بخش های متعدد و گزینه هایی برای تغییر رنگ و سفارشی سازی اتومبیل خود و تبدیل آن به ماشین رویایی

- به اشتراک گذاری بهترین نمره ای که دریافت کرده اید برای دوستان و دیگر افراد در شبکه های اجتماعی

- گرافیک شگفت انگیز با صداهای واقعی و تجربه ای از یک مسابقه حیرت آور

نیما بازدید : 118 دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Real Race: Asphalt Road Racingبازی اندروید در سبک ریسینگ و رانندگی است که باید در آن از مهارت های رانندگی خود استفاده کنید و بالاترین سرعت ممکن را تجربه کنید برای شرکت در مسابقات رانندگی با پیچ های نفس گیر و جاده های فوق العاده, مسابقه واقعی در جاده های آسفالت که چندین اتومبیل مدرن و کلاسیک در آن وجود دارد تا بتوانید ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با حداکثر سرعت رانندگی کنید.

سرعت را برای بیشترین هیجان و برنده شدن در دسته خود تجربه کنید و برنده هر دسته برای رسیدن به جایزه لیگ قهرمانان باید با یکدیگر مسابقه دهند. احساساتی مشابه مسابقات معروف دایتونای ، نسکار و یا مسابقه ایندیاناپولیس در دسترس شما هستند - فقط ماشین های مورد علاقه خود را از بین فراری، مرسدس بنز، پورشه و یا مک لارن و.. انتخاب کنید.

صدا موتور های مسابقه ای واقعی در گوش شماست ، نیاز به سرعت در ذهن و امید به بودن بهترین مسابقه در جهان را به خود . پیشرفته ترین شبیه سازی رانندگی ماشینی با مدل کنترل فرمان واقعی این بازی را از دست ندهید و آن را تجربه کنید.

یک بازی مهیج اندروید در سبک ریسینگ
Real Race: Asphalt Road Racing 1.0 - رانندگی واقعی : جاده ریسینگ آسفالت

ویژگی ها:

- 6 آهنگ شگفت انگیز و متفاوت

- 15 اتومبیل افسانه ای به درایو

- تجربه مسابقه با بنزین اکتان بالا

- کل حالت های مسابقه با گرافیک جذاب

- شبیه سازی رانندگی واقعی

- فیزیک پیشرفته بای تجربه یک بازی مهیج

نیما بازدید : 108 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نسخه جدید بی نهایت رانندگی در اتوبان

بازی Highway Racer 1.06 محصولی از شرکت IsAndroid است که کار خود را سطح حرفه ای انجام می دهد و برنامه و بازی های متعددی را ارائه کرده است و یکی از این بازی ها بازی Highway Racer است که جذابیت و گرافیک بالایی دارد و هیجان ویژه ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد, تجربه یک بازی رانندگی با گرافیک مناسب و بدون دیتا که باید در بزرگراه ها با سرعت رانندگی کنید آن هم در دو حالت دوطرفه یا رانندگی خلاف جهت اتومبیل های دیگر.

بازی تقریبا شبیه بازی ترافیک ریسر یا همان رانندگی در ترافیک است, شما باید اتومبیلی را انتخاب کنید و آماده مسابقه برای ثبت رکورد و جمع آوری پول شوید, تا بتوانید ماشین های جدید و سریعتر را خریداری کنید یا اتومبیل های خود را ارتقا دهید.
شما می توانید یکی از سریع ترین اتومبیل که مناسب شما هستند را انتخاب کنید ، و شما می توانید رنگ آن ، رینگ، و افزایش مانور ، شتاب و قابلیت های ترمز را تغییر دهید.

تاکتیک های بازی:
- اگر ازکنار یک اتومبیل با فاصله کم رد شوید امتیاز و پول بیشتری کسب خواهید کرد.
- هرچه با سرعت بالاتر رانندگی کنید پول و امتیاز بیشتری را از آن خود خواهید کرد.
- رانندگی در خلاف جهت امتیاز و سکه فوق العاده بیشتری را برای شما فراهم میکند ضمن اینکه هیجان بیشتری دارد .
- دقت کنید فقط برای جلوگیری از تصادفات ترمز کنید و در غیر اینصورت از آن استفاده نکنید.

یک بازی رانندگی زیبا با عنوان مسابقه در بزرگراه نسخه بی نهایت + تریلر
دانلود Highway Racer 1.06 - مسابقه رانندگی در بزرگراه

تغییرات نسخه جدید Highway Racer 1.06:
- اضافه شدن اتومبیل جدید
- (نسخه 1.04) بهبود عملکرد
- رفع اشکالات
- اضافه شدن حالت پلیس

ویژگی ها:
- شما می توانید در دو نوع رانندگی دوطرفه و یا خلاف جهت بازی را شروع کنید.
- حالت بازی با دو دکمه سمت راست و چپ کنترل می شود.
- وجود پیچ و سطوح شیب دار و پل ها در امتداد جاده.
- 8 اتومبیل های مختلف با رنگ های مختلف در بازی وجود دارد.
- گزینه هایی برای شتاب بصورت اتوماتیک و فرمان با شیب و غیره.
- ثبت رکورد و گرافیک زیبا

نیما بازدید : 750 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

رانندگی در تپه ها Hill Racing: mountain climb v3.2.4 - در این بازی شما تجربه رانندگی در زمین ها پست و هموار تپه ها را با ماشین های مختلف رانندگی و تجربه ای لذت بخش و شبیه سازی شده ی دنیای واقعی را بدست بیاورید بازی داری گیم پلی عالی اندرویدی میباشد.

نسخه جدید اضفه گردید, که در این نسخه شما می توانید انواع اتومبیل ها و دیگر وسایل نقلیه را خریداری کنید زیرا نسخه کاملا بی نهایت بوده و می توانید تجربه ای جدید را کسب کنید, همچنین باید بدانید که این بازی یکی از زیباترین و جذاب ترین بازی های اندروید می باشد.

یکی از زیباتری بازی های اندروید با امتیاز 4.4 از 5 در گوگل پلی و تا 10 میلیون نصب, قرار گرفتن نسخه جدید پول بی نهایت
رانندگی در تپه ها Hill Racing: mountain climb - بازی اندرویدی

تغییرات نسخه جدید Hill Racing: mountain climb 3.2.4 :

- اضافه شدن مراحل جدید

- اضافه شدن اتومبیل های جدید

- رفع اشکالات مربوط به جمع آوری سکه

ویژگی ها:

- کنترل ماشین و دوچرخه و انواع وسایل نقلیه دیگر برای بالا رفتن از تپه.

- قابلیت انتخاب وسیله نقلیه پیش از شروع بازی

- ارتقا دادن موتور, لاستیک, سیستم تعلیق و...

- بیش از 40 مرحله چالش بر انگیز

- 6 نقشه با بی نهایت بازی و انواع وسایل رانندگی

- صحنه های مختلف در حومه شهر, جنگل, آتشفشان ها و صحرا و کوه و غار

نیما بازدید : 128 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Build A Truck -Duck Duck Moose v1.0 در این بازی هیجان انگیز شما می توانید ماشین خود هر مدلی که خود می پسندید بسازید تا بتوانید با دیگر ماشن ها مسابقه دهید و این را هم به یاد داشته باشید که باید تمام ستاره های طلایی را جمع آوری کنید و سعی کنید در کمترین زمان به مقصد خود برسید تا شما برنده این بازی شوید و مدال طلا را بدست آورید و به مراحل های بعدی بازی راه پیدا کنید این بازی قابل اجرا بروی سیستم عامل اندرویدمی باشد.

رانندگی متفاوت در اندروید با بازی Build A Truck
نیما بازدید : 108 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی اندروید Old School Race for tablets که در آن باید با اتومبیل های کوچکدر پیست های مسابقه شرکت کنید و در رانندگی پیروز شوید و مقام نخت را به خود اختصاص دهید, بازی در سبک کلاسیک و با گرافیک خوب منتشر شده است و تقریبا شبیه سازی شده از روی ماشین های کوچکی است که شاید خیلی از افراد یکی از آنها را در زمان کودکی داشته اند.

بازی مسابقات ماشین های کوچک در اندروید Old School Race for tablets
نیما بازدید : 112 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Demolition Derby Reloaded 1.2در این بازی رانندگی شما سوار بر اتومبیل های فرسوده هستید که باید در شهر دست به خراب کاری بزنید شما باید سعی کنید که تمام ماشین هایی که در شهر وجود دارند را با ماشین مدل قدیم و فرسوده خود نابود کنید تا از امتیاز بالایی برخوردار شوید این بازی از مراحل های مختلفی برخودار است که شما می توانید بروی گوشی اندروید خود نصب کنید واز آن لذت ببرید.

بازی رانندگی اندروید نابودی اتومبیل های فرسوده Demolition Derby Reloaded 1.2
نیما بازدید : 138 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود یک بازی رالی خشن تحت عنوان Table Top Racing v1.0.10 [Mod Money] که نسخه جدید + دیتا + تریلر آنلاین + تصاویری از محیط بازی Table Top Racing + آموزش نصب و گوشی هایی که تست برروی آنها انجام گرفته است در سایت بروزترین ها  آماده دانلود می باشد.
اگر اهل بازی های رانندگی باشید بازی Table Top Racing v1.0.10 برای شما حتما جذاب خواهد بود, شما در این بازی هم مسابقه می دهید و هم با سلاح های مرگبار رقیبان خود را از میدان مسابقه خارج میکنید, بازی در میز و اشیاء داخل یک خانه انجام می گیرد و علاوه بر اکشن بودن و رانندگی بازی شادی نیز است و از گرافیک خوبی برخوردار است, شاید مانند این بازی های تعداد کمی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده باشد که پیشنهاد میکنیم بازی Table Top Racing v1.0.10 [Mod Money] را از دست ندهید.

ویژگی های بازی اندروید Table Top Racing v1.0.10 [Mod Money]:
- اتومبیل ها متعدد
- موزیک در حین رانندگی
- چهار کاپ قهرمانی
- شش حالت بازی
- و بسیاری دیگر.....

تغییرات نسخه جدید:
- بیش از 2000,000 بازیکن
- کنترل MOGA در حالت انفرادی
- بازی تمام صفحه برای اندروید 4.4
- رفع اشکالات و بهینه سازی

بازی گرافیکی رانندگی ماشین های کوچک Table Top Racing v1.0.10 [Mod Money] پول بی نهایت
نیما بازدید : 118 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی اندروید دوچرخه سواری در کوهستان Bike Mayhem Mountain Racing v1.2 که جزو بهترین بازیهای ورزشی و دوچرخه سواری است و شما باید برای رقابت در مسابقه 19 کوهستان مختلف بیش از 100 مسیر مسابقه را طی کنید که این مسیرهای مسابقه از مکان های واقعی الهام گرفته و طراحی شده اند.
با بیش از 80 مورد دوچرخه که بصورت واقعی شبیه سازی شده اند و شما باید به عنوان یک دوچرخه سوار ماهر مسابقات خود را شروع کنید و با سرعت از کوه ها بالا و پایین بروید و مراقب باشید در این شیب های تند واژگون نشوید یا در اعماق دره سقوط نکنید. بازی Bike Mayhem Mountain Racing دارای تعداد مراحل بالا و گرافیک زیبایی می باشد که می توانید هم اکنون از بازی Bike Mayhem Mountain Racing بروی اندروید خود لذت ببرید.

بازی دوچرخه سواری اعتیادآور برای اندروید Bike Mayhem Mountain Racing v1.2
نیما بازدید : 152 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

رالی در یخ را با بازی اندروید Ice Rally Academy v1.1 Full تجربه کنید, لذت اتومبیل سواری در پیست یخی همانند یک سالن هاکی روی یخ با قابلیت های بازی های مختلف مانند, زمان حمله, زامبی, زمان نبرد و فوتبال و... که تجربه ای جدید را در سری بازی های رانندگی و رالی را برای شما در تبلت و یا گوشی اندرویدی شما فراهم میکند.
بازی به همراه دیتا و آموزش نصب و ویدئویی از محیط بازی هم اکنون آماده دانلود می باشد که در آن می توانید با 7 ماشین رالی و 1 اتوبوس مدرسه و بیش از 100 مرحله و 10 چالش را تجربه کنید,
فقط کافی است وارد بازی رالی یخی شوید و یکی از 54 ماموریت و را انتخاب نمایید, و قبل آن ماشین و سطح را نیز باید مشخص کرده باشید. اگر به دنبال یک بازی متفاوت رانندگی با حجم تقریبا کم و مراحل بالا هستید بازی Ice Rally Academyشاید بهترین انتخاب برای شما باشد.

بازی رانندگی آکادمی رالی روی یخ Ice Rally Academy v1.1 Full برای تبلت و گوشی اندروید
نیما بازدید : 159 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

مسابقات رانندگی پرندگان خشمگین در جزیره Piggy! که باید بعد از انتخاب کردن کارکتر مورد نظر آماده یک رالی کارتونی این بار توط پرندگان خشمگین باشید.
جاده های متعدد و رقیبان پلشت که در کنار جاده های پر خطر قرار گرفته اند هیجان بازی را دو برابر میکند و اگر می خواهید اول شوید و جام قهرمانی را از آن خود کنید پس خوب مراقب باشید و با دقت رانندگی کنید و سکه های موجود در جاده را از دست ندهید.
بازی Angry Birds Go! 1.1.1 دارای حالت های متعددی می باشد که باید با توجه به میل خود یکی از آنها را انتخاب کنید, امتیاز 4.5 از 5 و گرافیک قابل قبول و کنترل آسان ماشین ها و افکت صدا فوق العاده و شیرین بودن کارکتر ها در بازی را می توان از دلایل یک انتخاب درست جهت دانلود دانست.پس اگر تا به حال تجربه این بازی را نداشته اید هم اکنون اقدام به دانلود آن کنید.

ویژگی های بازی Angry Birds Go!:
* مسابقات مختلف در جاده های متنوع !
* در دسترس بودن قدرت های ویژه برای از جاده خارج رقیبان
* بودن انواع حالت های مختلف برای بازی کردن توسط شما
* امکان ارتقای ماشین خود با کارهای مختلف برای افزایش قدرت
* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

تغییرات نسخه جدید:
فیکس شدن اشکالات جزئی
بازی راحت و روان و سریع
کنترل بهتر در رانندگی

رالی پرندگان عصبانی Angry Birds Go! 1.1.1 اندروید
نیما بازدید : 250 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

با بازی اندروید Concept Drift Highway Rally 1.03 مفهوم دریفت و یک رالی جذاب را در جاده تجربه کنید بازی کم حجم و گرافیکی برای اندروید که می توانید با اتومبیل مسابقه ای خود در جاده مانور سرعت دهید و سرعت بالا و دریفت را تجربه کنید.
مسابقه رالی انفرادی که شما می توانید با همان سرعتی که دوست دارید مسیر خود را طی کنید و محدودیت سرعتی در بازی وجود ندارد مهارت خود را در رانندگی مهک بزنید و از توربو استفاده کنید در بازی Concept Drift Highway Rally که هم اکنون آمده دانلود شده است. به همراه ویدئو آنلاین از محیط بازی و دو لینک مستقیم جهت سهولت در دانلود و انتشار برای اولین بار در سایت یک موبایل . کام

مفهوم رانندگی و دریفت در جاده با بازی اندروید Concept Drift Highway Rally
نیما بازدید : 109 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی اندروید Fiery Truck که در آن شما باید کامیون ها آتشین مسابقه دهید و ثابت کنید که بهترین راننده جاده هستید, از جاده های صعب العبور بگذرید و موانع را پشت سر بگذارید و از موشک های و موتور مافوق سرعت کامیون خود لذت ببرید و جاده های را با لاستیک های غول پیکر پشت سر گذارید.
بازی Fiery Truck با گوشی  و تبلت اندروید نسخه 2.3 و بالاتر سازگاری کاملی دارد و از ویژگی های آن می توانیم به حجم کم و گرافیک بالا و کنترل نسبتا راحت اتومبیل اشاره کرد که بدون شک با توجه به حجم آن شما از این بازی لذت خواهید برد.

بازی اندروید کامیون آتشین Fiery Truck
نیما بازدید : 122 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی آندروید Colin McRae Rally

بازی آندروید Colin McRae Rally : این بازی مسابقه ای ۳۰ مرحله رالی شگفت انگیز در مسافت ۱۳۰ کیلومتر می باشد. از گرد و خاک جاده های دور افتاده استرالیابه کوه های یونان صعود کنید و در جاده های تنگ و پیچ خورده از جزیره کورس به سرعت برانید. با مجموعه اتومبیل های افسانه ای و پرسرعت هیجان را در محیطی چالش انگیز تجربه خواهید کرد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

نیما بازدید : 108 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی آندروید Ridge Racer Slipstream

بازی آندروید Ridge Racer Slipstream : در این بازی نسل جدیدی از مسابقه ی ماشین ها با ۱۲ ماشین قدرتمند و ۳۰۰ امکانات سفارشی برای ایجاد ماشینی رویایی در ۶ ریسینگ مختلف تجربه خواهید کرد. این بازی نفس گیر دارای گرافیکی کنسول مانند فوق العاده زیبا ، ۱۰ مکان منحصر به فرد ،  ۱۰۸ مسابقه ، ۶ جایزه بزرگ می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

نیما بازدید : 150 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

بازی موتور کراس بازگشته است, با سبکی جدید و با عنوانی جدید, بیش از 5 میلیون نفر از این بازی استفاده کرده اند که شاید دلیل بازگشت همین بوده است و البته با اعتیادآوری بیشتر زیرا مهارت های دیوانه واری به Mad skills motocross 2 اضافه گردیده است.
فیزیک باور نکردنی!
Mad skills motocross 2 دارای بهترین فیزیک یک موتور سیکلت برای مسابقات در میان تمام بازی های مشابه است . و شما در این مورد شگفت زده خواهید شد و هر چه بازی میکنید بیشتر معتاد آن خواهید شد.

انواع موتور!
تعداد موتور کراس ها 7 عدد است و هر کدام از آنها دارای سرعت و قدرت متفاوت با یکدیگر هستند, حالا سریع ترین موتور را انتخاب کنید و بر آن به خوبی تسلط پیدا کنید.

بیش از ده ها موزیک!
Mad skills motocross 2 به اندازه زیادی شما را مشغول نگه خواهد داست و شما باید با تمام حریفان خود رقابت کنید و برای اینکه خسته نشوید از موزیک های متن به همراه صداگذاری فوق العاده استفاده شده است تا جذابیت را تجربه کنید.

بازی آنلاین!
Mad skills motocross 2 تمام ویژگی های یک مسابقه آنلاین و یا چند نفره را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید با دوستان و دیگر افراد سرتاسر دنیا مسابقه دهید و با آنها به رقابت بپردازید.

تغییرات و تجهیزات!
تمام موتورهایی را که در اختیار دارید تجهیز کنید و به آن یک پلاک اضافه کنید یا رنگش را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید, کلاه جدید بخرید البته از طریق اسپانسر باید پول جمع آوری کنید.

و جزئیات بیشتر!
قابلیت انتخاب سطح دشواری در بازی! قابلیت اشتراک گذاری به همراه ویژگی هایی که با بازی کردن با آنها برخورد خواهید کرد و گرافیک عالی

بازی اندروید Mad skills motocross 2 موتور کراس و مهارت های دیوانه وار
نیما بازدید : 159 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی سه بعدی و فوق العاده Bomb Transport 3D که بیش از 50 هزار بار نصب شده است و برروی اندروید نسخه 2.2 و بالاتر قابل نصب است, بازی امتیاز 4.3 از 5 را از آن خود کرده است و یک بازی فوق العاده برای اندروید می باشد که مطمئنا طرفداران زیادی را در سایت یک موبایل به خود اختصاص خواهد داد.

داستان بازی: بمب ها را بکشید و برروی کامیون خود قرار دهید , بمب های مختلف و کامیون های مختلفی در بازی وجود دارد که برخی از آنها به سادگی به مقصد می رسند و برخی دیگر باید مسیر دشواری را طی کنند علاوه بر آن نوع بمبی که حمل میکنید بسیار مهم است که در کجای ماشین بارگیری شده است.
بازی تقریبا شبیه سازی از روی حالت طبیعی کامیون ها است و کنترل کامیون و مهار بار قرار گرفته برروی خودرو بسیار دشوار می باشد , مسیر دارای دست انداز ها و پیچ های تند است که بی دقتی و عدم کنترل سرعت می تواند منجر به سقوط بمب شود و انفجاری مهیب رخ دهد. پس همیشه سرعت خود را کنترل کنید تا بتوانید بهترین رکورد را برای خود ثبت کنید و ماشین آلات سنگین خود را ارتقا دهید.

ویژگی ها بازی اندروید Bomb Transport 3D:
- گرافیک شگفت انگیر و موسیقی فوق العاده با صدا SFX
- ارتقا کامیون های سنگین حمل و نقل
- گیم پلی هیجان انگیز و مخرب
- اشتراک گذاری رکورد ها
- باز کردن دستاورد های جدید

روش بازی:
1- بمب یا موشک ها را بروی کامیون خود بار بزنید
2- کامیون را به سمت چپ و راست هدایت کنید با لمس
3- دنده را عوض کنید برای کنترل سرعت

بازی رانندگی حمل بمب با کامیون Bomb Transport 3D
نیما بازدید : 142 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

آیا می توانید با اتومبیلی که در اختیار دارید از دسته زامبی ها که سعی دارند فرار کنند رد شوید! رانندگی سریع و دقت فراوان در بازی Crash drive smash zombies v1.1 ضروری است, زیرا مسیرها بسیار ناهموار است و اگر سرعت شما بیش تر از حد شود چپ خواهید کرد و سرعتتان هم که کم شود نمی توانید از تپه ها بالا بروید, شما باید تمام زامبی های موجود در مسیر را با ماشین خود له کنید و امتیاز کسب کنید و رکورد بزنید, ماشین های مختلفی را می توانید انتخاب کنید مانند ماشین های سنگین که ویژگی آنها این است که کمتر در خطر واژگون شدن هستند اما ماشین های سبک زودتر واژگون میشوند ولی سرعت شما را افزایش می دهند تصمیم بگیرید با کدام راحت تر هستید و شروع به نابود زامبی ها کنید.
دقت کنید بازی در یک جاده است مستقیم هست و شما نیازی ندارید که تغییر مسیر دهید فقط دو فاکتور در این بازی مهم است : کنترل گاز, کنترل ترمز اگر بتوانید از این دو فاکتور بخوبی استفاده کنید بی شک می توانید بهترین رکورد ها را از آن خود کنید. بازی برروی تبلت و گوشی های اندروید نسخه 2.3.3 و بالاتر قابل اجرا است و مانند همیشه پیش از قرار دادن بازی آن را تست کرده ایم پس با خیالی راحت از دانلود در سایت یک موبایللذت ببرید.

له کردن زامبی با ماشین در بازی Crash drive smash zombies v1.1
نیما بازدید : 1469 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

در بازی Transporter 3D 1.3 کار شما این است که برای حمل و نقل از ماشین های بزرگ استفاده کنید و چوب های بزرگ , مخازن, و ... را بارگیری کنید و به پارکینگ مخصوص برسانید, البته به مقصد رساندن تنها کافی نیست زیرا شما باید تمام بار خود را سالم تحویل دهید و البته با محدودیت زمانی که نباید حمل یک بار بیش از حد مجاز رود. از این کار پول خوبی به جیب بزنید و با آن کامیون ها و تریلرهای جدیدتری بخرید و بازی را برای خود لذت بخش تر کنید.

ویژگی های بازی اندروید Transporter 3D:
- گرافیک و موسیقی شگفت انگیز
- ارتقا کامیون های سنگین حمل باز
- اشتراک گذاری امتیاز
- سه بعدی واقعی با چند دوربین از چند جهت
- قفل گشایی از دستاوردهای جدید

حمل بار با کامیون در بازی اندروید Transporter 3D
نیما بازدید : 798 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود بازی اندروید رانندگی در اتوبانهای شلوغ و پر ترافیک که برای هیجانی بیشتر شما باید در این ترافیک مسابقه دهید یا رانندگی کنید, بازی به آخرین نسخه یعنی Traffic Racer 1.7.1 آماده شده است و یکی از بازی های محبوب و پر طرفدار در اندروید به حساب می آید, حجم کم بازی و گیم پلی متفاوت و جذاب دلایلی هستند که باعث محبوبیت بازی شده است.
داستان بازی: یک اتومبیل انتخاب کنید, جاده انتخاب کنید و آماده رانندگی شوید, همانطور که از نام بازی نیز پیداست شما باید در جاده ها و اتوبان ها به رانندگی بپردازید و سکه جمع کنید زیرا با این سکه ها می توانید آیتم های موجود در بازی را خریداری کنید و این قسمت شاید شما را به بازی بیشتر ترغیب نماید.

ویژگی ها بازی Traffic Racer v.1.7:
- گرافیک کاملا سه بعدی
- اتومبیل های کاملا واقعی
- 20 اتومبیل گوناگون
- مرحله ها در حومه ایالت, صحرا, حالت شب, جاده برفی می باشند
- بازی دارای 4 حالت رانندگی نامحدود, رانندگی آزاد, رانندگی دو طرفه, رانندگی و ثبت رکورد بر اساس زمان می باشد
- ترافیک های ایجاد شده با انواع ماشین های سبک و سنگین مانند کامیون ها, اتوبوس ها, ون,سواری
- سفارشی کردن خودرو شما مانند تغییر رنگ و لاستیک و رینگ
- ثبت رکورد و امتیازات در محیط آنلاین

کنترل گیم پلی:
- شیب دادن به گوشی و لمس صفحه نمایش برای کنترل ماشین
- برای گاز دادن دکمه Accelarate را فشار دهید
- برای ترمز صفحه نمایش به سمت عقب را لمس کنید

امتیازات و جوایز:
- رانندگی با سرعت بالاتر نمره بیشتری را به شما می دهد
- با سرعت 100 کیلومتر که رانندگی کنید و خودرو خود را نزدیک اتومبیل جلویی کنید امتیاز پول میگیرید
- رانندگی در لاین مخالف پول و امتیاز به شما می دهد

بازی اندروید رانندگی در ترافیک Traffic Racer 1.7.1
نیما بازدید : 125 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

بازی موتورسواری کراس ۲XL Supercross HD v1.0.0 - آندروید

آندروید مورد نیاز : ۲٫۱ و بالاتر

XL Supercross بازی موتورسواری کراس در جاده های خاکی برای سیستم عامل آندرویدی میباشد. شما در این بازی وارد مسابقات کراس شده و باید با موتور حرکات نمایشی و پرش های بسیار بلندی انجام دهید. شما میتوانید ۸ نوع موتور مختلف و ۸ نوع رانننده را به دلخواه انتخاب کنید. همچنین شما میتوانید رکورد خود را ثبت نمایید. برای دانلود و دیدن تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!

نیما بازدید : 152 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

نسخه جدید بازی گرافیک بالا Offroad Legends v1.3.1 اندروید که به همراه فایل دیتا و آموزش نصب و تصاویری از محیط برنامه در سایت یک موبایل ارائه و برای دانلود قرار گرفته است. بازی برروی تبلت و موبایلهای اندروید نصب می شود و حجم 90 مگابایتی آن در مقابل گرافیک و داستان بازی بسیار ناچیز است و امتیاز 5 را به خود اختصاص داده است, اگر اهل سری بازی های ریسینگ هستید Offroad Legends را از دست ندهید و هم اکنون دانلود و از نصب آن برروی دیوایس اندروید خود لذت ببرید.

بازی همانند بازی Top Truck می باشد که باید با اتومبیل های غول پیکر در جاده های پر پیچ و خم رانندگی کنید رانندگی خطرناک و پر از فراز نشیب که گرافیک بالا آن شما را به خود بیشتر مجذوب میکند.

داستان بازی: به انجام حرکات نمایشی با ماشین سنگین خود بپردازید و که با رانندگی پویا انواع ماشین های سنگین را کنترل کرده، حرکات دیدنی را در محیط هایی زیبا و پر از موانع مختلف انجام دهید. توجه به این نکته ضروری است که انجام حرکات نیاز به تمرین بالایی دارد تا حرکات نمایشی با کیفیت بالایی و بودن هرگونه صدمه ای انجام دهید! چرا که در راه شما تعداد زیادی از تله ها، دره ها و غیره وجود دارد و اگر به تله ها یا دره ها برخورد کنید لاستیک های شما نابود می شوند و ماشین شما آتش میگیرد و بازی را باخته اید! شما میتوانید ماشین مورد علاقه ی خود را در چهار دسته Monsters، 4×4 off-roaders، Behemoths و Fun cars انتخاب کنید و با کنترل حرفه ای آن ها و بدون صدمه دیدن سطح های بازی را کامل کنید! گرافیک اچ دی خیره کننده دارد، پخش موسیقی های مهیج و متفاوت و کنترلرهای بسیار عالی همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین و لذت بخش ترین بازی ماشین سواری و ریسینگ ماشین های غول پیکر را در اندرویدفون یا تبلت اندروید شما به ارمغان بیاورد!

ویژگی ها:
- 4 دسته ی مختلف از انواع ماشین ها
- سه سطح مختلف در بازی
- تخریب شدن ماشین ها در هنگام مسابقه
- گرافیک اچ دی و صداگذاری با کیفیت
- 25 مرحله زیبا با چالش های فراوان
- پشتیبانی از گیم پد Xperia PLAY و همچنین رکوردها برای لیدربوردها

بازی ماشین های غول پیکر Offroad Legends
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود ترجمه مقاله ISI
  • فایل آف
  • فایلز شاپ
  • بازارفایل44
  • پی ان یو فایل
  • کاسبی20
  • فایل44 مرکز خرید و فروش فایل قابل دانلود
  • اسرا44
  • استوفایل44
  • فایل ناب44
  • فروشگاه اینترنتی پارسی2
  • سیدوآنلاین22
  • سیدوآنلاین44
  • دانلود فایل و کسب درآمد
  • دانلود فایل ها
  • اربان شاپ44
  • فایل بوکر44
  • دانلود فایل های علمی
  • فایل فروش44
  • فایلینا44
  • فایل یار
  • فروشگاه اینترنتی پارسی44
  • SMGH23000
  • مطالب جالب
  • دانلود بازی برای اندروید
  • ♥بروزترین سایت تفریحی وسرگرمی♥
  • آسیا موزیک
  • تفریحی و سرگرمی|نور فان|سایت تفریحی نور فان|چت|چت روم|
  • ایران دو فکر | کلوپ شادی و سرگرمی
  • کسب درآمد از اینترنت - مشاغل پردرآمد خانگی
  • اسرا2000
  • اسرا نوین
  • ایمان آزمون
  • ♥♦♥ دختر ایرونی ♥♦♥
  • لاولی کیدز
  • خبرگزاری نایک فوتبال
  • █▓▒░سایت تفریحی ترول تی ░▒▓█
  • لاک پشت موزیکال
  • سوالات و جزوات درسی
  • تبادل لینک
  • اس ام اس خور
  • رضا راستی
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • سیستم افزایش بازدید سایت
  • سیستم افزایش بازدید سایت
  • گالری عکسفا
  • خرید لارجرباکس
  • خرید آموزش زبان نصرت
  • تبادل لینک
  • " عـ ـکـ ـسـ ـایـ ـی ♥♥که به ♥♥عـمرت ندیدی"
  • تبادل لینک
  • • |جک دونی | •
  • خرید اینترنتی
  • هندز فری تغییر صدای موبایل
  • کسب درآمد از اینترنت
  • بازدید وبلاگ خودتون رو افزایش بدید
  • سایه تنهایی
  • ثبت برند
  • دانیال آنلاین
  • باشگاه کارآفرینی
  • فروشگاه اینترنتی
  • خرید مجموعه نرم افزار آندروید 2014
  • پروژه های الکترونیک
  • به روز ترین ها و قدیمی ترها
  • بلوچ موزیک
  • تور ترکیه
  • ساعت مچی
  • فروشگاه ساز
  • عینک آفتابی مردانه ریبن
  • دانلود آهنگ های شاد و غمگین ایرانی
  • اينجاهمه چي درهم
  • سایت و انجمن مهندسین متالورژی
  • چای لاغری تیما
  • خرید ساعت مچی مردانه
  • خرید آموزش پیانو
  • عینک آفتابی مردانه
  • آلوما والت
  • فوتبال نوین |کلیپ و تصاویر فوتبال |
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • فروشگاه پارسی
  • خدای دانلود (مرجع دانلود)
  • دانلود سریال جدید
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1841
  • کل نظرات : 85
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 59
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 90
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 7,202
  • بازدید سال : 40,525
  • بازدید کلی : 759,837
  • کدهای اختصاصی